水曜日, 9月 06, 2006

我要(一)














我要:
  1. 把掃把佬的車身修好

  2. 替一年半未洗過澡的掃把佬洗白白

  3. 買部 xBox360

  4. Canvas+Acrylic paint

  5. 與幾位朋友聚聚舊

6 層三文治★:

kristie さんのコメント...

買壓力克幹麼?
你架掃把佬撞左呀?
我o個架上年晌freeway俾碌飛黎既木撞親,
而家車頭燈(眼眉)位有達啦,好似飛仔咁.

啊澤 さんのコメント...

acrylic paint 厚點, 又可以加其他野, 如閃粉, 有又質感...

其實我最愛都係 oil pastel,... no paint brush, easy color mixing!

my subaru was hit long time ago, like 3 years, 前果排係freeway高速產過雪糕桶, STi front lip, fog light + cover, 爛曬..... >.<

Altair - 映昔台 さんのコメント...

驕人戰績喎。你地兩個都係。

啊澤 さんのコメント...

我車的四個角

冇一忽冇傷過

HanaMaru さんのコメント...

我車的四個角

冇一忽冇傷過

《--證明了你駕車技術ja!
hohoho....

啊澤 さんのコメント...

好!

講得好!