木曜日, 9月 28, 2006

"隻爹啦... 啊直!"














小時候媽記總叫我學鄉下話

她常說多學一種語言

絕對是百利而無一害的

但學習那難聽又轎口的發音

對沒耐性的我是個哈哈哈笑話










所以長大後的我便很痛恨自己

10 層三文治★:

Eden さんのコメント...

痛恨自己學鄉下話
OR
痛恨自己没學鄉下話 ?

I'm confused =)

冬冬 さんのコメント...

潮州話唔算係鄉下話啦。。嘻嘻嘻

隻甭囉~

新鮮人 さんのコメント...

而家學囉.
唔係,五年後你又係咁講架啦!

啊澤 さんのコメント...

eden: 沒有學﹐有點後悔

冬: 唔通你係...架譏欄 ;)

新鮮: 依家學好難pratice ;(

kristie さんのコメント...

我阿嫲成日話"你個小孩電話響呀"~~

新鮮人 さんのコメント...

咁你識多個講潮州話嘅『女朋友』囉,到時好快上手啦! :p

~我只係蛋散~ さんのコメント...

最重要識"X你阿麼"咪得囉~~

HanaMaru さんのコメント...

架譏欄,怕屎博山崗。
呵呵~~

啊澤 さんのコメント...

寳: 唔明............ -_-"

新鮮: 很難找wor~~

蛋散: 哈哈~~ 有道理~~

hana: 又唔明............ -_-"

Altair - 映昔台 さんのコメント...

乜你都係潮洲人咩? 上次唔出聲...我阿媽都係﹐可能自己人會容易D話謂啦。

(幫 hana 解話...)
架譏欄,怕屎博山崗 --> 自己人﹐打死都無相干。

不過我就真係唔知阿寶講乜。