水曜日, 9月 20, 2006

嬲師奶高級劣等生活教室 (一)















嗨~~~大家好!

歡迎收看《嬲師奶高級劣等生活教室》

今日我好開心

收到幾百位觀衆之來信

全部都係叫我去死

但因製作單位強硬要求:

The Show Must Go On!

我來問問現場觀衆有什麽難題要解答

噢~攝影師哥哥大舊問:

「家裏的白衣服放久了變黃怎麼辦!?」

簡單喇

變黃了的衣服

通常丟掉就好

怕浪費的話就拿來當抹布便可

多謝收看



























真的方法:

1)買一把菠菜, 經過熱水滾燙後, 菠菜撈起來

2)將有黃污漬的地方放入菠菜水中搓揉, 再浸泡十分鐘

3)之後再以正常的洗衣程序洗淨衣物, 衣物便會恢復潔白

因爲衣服上的黃污漬成分主要是蛋白質

而菠菜經過水煮後會釋出可溶解蛋白質的成分



資料來自:

日本NHK節目『生活一級棒』

10 層三文治★:

ju頭 さんのコメント...

但係菠菜果D綠色唔會整到件衫綠哂架咩?

啊澤 さんのコメント...

你係咪質疑嬲師奶呀?????

實Q!!! 給我拖出去阿魯巴至死!!!

新鮮人 さんのコメント...

嬲師奶,

咁d衫整左d菠菜汁點算好呀?
係唔係用返d蛋白汁對付就得?

心急新師奶上.

啊澤 さんのコメント...

落洗衣粉洗......

匿名 さんのコメント...

其實我都係有哩個疑團係到o番~~ -_-"
係會染成綠色o既?! wahaha

新鮮人 さんのコメント...

i c!

多謝嬲師奶!

Altair - 映昔台 さんのコメント...

好正呀。
下集教咩呀?
幾時播呀?
有無得睇現場呀?
有無獎抽呀?
有無女溝呀?

HanaMaru さんのコメント...

唔係用漂白水就可以的嗎?
:P

新鮮人 さんのコメント...

怎麼要閉關呀?
今日係blog day喎,
推介你呀!
接招:
http://freshdesigner.blogspot.com/2006/08/blog-day.html#links

啊澤 さんのコメント...

wing: 唔會 -_-"

altair: 多謝捧場, 但嬲師奶已被本臺炒魷, 女就冇喇, 有興趣的話, 本臺可安排攝影師哥哥大舊與你會面...

hana: 唔係 -_-"

fresh: 請給我時間拆招