火曜日, 9月 26, 2006














話說我去紐約勞改

那邊的同事

為了幫公司節省開支

竟勸服我拋棄酒店

誠意邀請我到他家裡住宿

還說有啥老火正湯加啤酒任飲

無言點了頭的我

當然沒有奢望有三星級的享受

但當我推開房門的一霎那

行李便從我手中滑落

淩亂不堪和充滿異味的雜物/柴房内

擺放了一張Twin-size吹氣床

我輕聲地說了句Oh Shit

然後就這樣

過了十天的卧薪嘗膽

12 層三文治★:

冬冬 さんのコメント...

唔駛你同佢孖鋪咪算好囉! 呵呵呵呵~

不過﹐你間公司真係超~~~~cheap!

ju頭 さんのコメント...

我都係你第一日勞改果句啦
無穿無爛無漏氣
好好架啦~~~
可憐勞碌達 *奸笑*

啊澤 さんのコメント...

冬: hahaha貢又係,不過公司係預左我去酒店,係條友係貢叫我去佢度. @_@

ju: 有丫~有穿有爛丫~~ 張吹氣床.... -_-"

Altair - 映昔台 さんのコメント...

哇哈哈哈~~~
地獄式訓練。咁你而家訓練完識飛未呀?

啊澤 さんのコメント...

識放飛劍tim~~~

Unknown さんのコメント...

張吹氣床唔係真係要吹氣下?!?

啊澤 さんのコメント...

要補氣架~~!!

有個電力推動既泵氣器材

匿名 さんのコメント...

陰公!

新鮮人 さんのコメント...

真係超級慘烈喎,
有無影相呀?
作為一個敎訓都好呀!

[ivy] さんのコメント...

"充滿異味的雜物/柴房内"...可能比果張張吹氣床更難受...

啊澤 さんのコメント...

sputnik: 謝同情 T_T

新鮮: 回憶已夠深刻了

IVy: i hate to say it,... but you get used to it -_-;

Altair - 映昔台 さんのコメント...

just remember, 我有影到你相喎。